Etter over 30 års trofast tjeneste har vi nå fått installert nytt røntgenapparat på klinikken! «Fersken» (6) var førstemann til å prøve ut det nye apparatet. Det ble avdekket brudd i det ene beinet, og «Fersken» må derfor gå med skinne i noen uker.


Etter over 30 års trofast tjeneste har vi nå fått installert nytt røntgenapparat på klinikken! «Fersken» (6) var førstemann til å prøve ut det nye apparatet. Det ble avdekket brudd i det ene beinet, og «Fersken» må derfor gå med skinne i noen uker.
